Bestellen, bezorgen en retour

Bestelling plaatsen

Je kunt bij ons makkelijk een bestelling plaatsen door in onze menubalk te klikken op de gewenste pagina en vervolgens op het gewenste product. In sommige gevallen kun je kiezen uit meerdere gewichten of maten. Je voegt je gewenste artikel(en) toe aan je winkelmand door te klikken op de button ‘in winkelwagen’. Je kunt daarna kiezen voor verder winkelen of naar winkelwagen.

 

Als je klaar bent met het toevoegen van producten, controleer dan altijd nog een keer je winkelwagen. Je kunt hier je aantallen aanpassen en indien je in het bezit bent van een kortingscode deze toevoegen. Daarna klik je op verder naar bestellen. Je vult op de volgende pagina je gegevens in met of zonder account. Daarna kun je kiezen voor een betaalwijze. Op de laatste pagina zie je een overzicht van je bestelling en heb je de mogelijkheid om een opmerking toe te voegen. Rechtsonder klik je vervolgens op ‘koop nu’ om je bestelling af te ronden. Totdat je jouw bestelling definitief afrond heb je de mogelijkheid om terug te keren naar vorige pagina’s.

 

Kom je er niet uit? Stuur me dan een email of WhatsApp en ik probeer je zo snel mogelijk te helpen.

Betaalmethodes

Je kunt de bestelling op verschillende manieren betalen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL | CreditCard | SEPA | Apple Pay | vooraf overmaken

 

  • Vooraf overmaken: je ontvangt een bevestiging van je bestelling inclusief onze bankgegevens. Je maakt het bedrag dan zelf gratis aan ons over. Zodra wij de betaling hebben ontvangen onder vermelding van het factuurnummer dan verzenden wij jouw bestelling binnen 2 werkdagen.

Retourbeleid

Bedenktijd en retourneren

Bij Luna’s barn is het uiteraard mogelijk je bestelling te retourneren als je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt.

Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je complete bestelling. Je hebt na je retourmelding nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt van ons het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terugbetaald.

De kosten voor het retourneren zijn gratis via PostNL. Retourneren kan via de stappen op onze retourpagina.

  • De volgende items zijn uitgezonderd van retour: verzegelde producten, hygiënische producten en Dog Tales Journal.

 

Herroepingsrecht

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Luna’s barn geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lunasbarn.nl onder vermelding van het ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren.

Wij sturen je een verzendlabel welke je duidelijk en zichtbaar op het pakket dient te plakken. Pak het product of producten met zorgvuldig in.

 

Uitzondering verzegelde producten en hygiënische producten

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren volgens de hierboven beschreven informatie en als - indien aan de orde - de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is de bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. 

 

Terugbetaling

Zodra wij je retour hebben ontvangen zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten.

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

 

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lunasbarn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd en verzendkosten

Je bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen 2 werkdagen verzonden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief de verzendkosten.

 

  • Verzendingen in Nederland bedragen € 4,95 via PostNL. De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen vanaf € 55,-.
  • Verzendingen naar België bedragen € 9,95 via PostNL. De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen vanaf € 75,-.
  • Verzendingen naar Frankrijk bedragen € 11,95 via DPD. De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen vanaf € 75,-.

 

Zodra de betaling van de bestelling bij ons binnen is, wordt de bestelling binnen 2 werkdagen door ons aan PostNL aangeboden. Je ontvangt een bevestiging van de verzending met een Track & Trace code. Met deze code kun je de details van de verzending volgen. Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL welke de bestelling op het opgegeven afleveradres zal aanbieden.

Ik mis een item in mijn pakket

Heb je jouw bestelling ontvangen en kom je er achter dat jij en jouw viervoeter niet alle producten hebben gekregen waar jullie op zaten te wachten? Dat vinden wij erg vervelend, maar geen zorgen! Wij helpen je graag verder. 

Neem contact met ons op onder vermelding van het ordernummer en stuur een foto van de buitenkant en de inhoud van de verzenddoos.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Hebben jij en jouw viervoeter op jullie bestelling gewacht tot de geschatte bezorgdatum, maar niets ontvangen? Wij helpen je graag verder en doen ons uiterste best om jullie alsnog zo snel mogelijk de bestelling te bezorgen. 

 

Onze vervoerder doet altijd zijn best om het pakket zo snel mogelijk bij je af te leveren, maar het kan soms helaas voorkomen dat de levering langer op zich laat wachten, met name in drukkere perioden. Het kan ook voorkomen dat het pakket is geleverd bij een van je buren. Heb je daar misschien al gekeken?

 

Is je pakket niet bezorgd en ligt deze ook niet bij een van je buren?

Dan gaan we dit probleem direct voor je oplossen. Je hoeft alleen maar contact met ons op te nemen onder vermelding van het ordernummer en je e-mailadres dat je voor de bestelling hebt gebruikt.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan proberen wij de bestelling nog voor je te wijzigen.

Bestelling ophalen in plaats van laten verzenden

Wil je jouw bestelling liever ophalen? Dat kan! Als je voor deze optie hebt gekozen bij het afronden van jouw bestelling, krijg je van mij zo snel mogelijk een emailbericht met mogelijke afhaal data- en tijdstippen. 

Komen de voorgestelde data- en tijdstippen niet uit? Dan vinden we samen een moment waarop het schikt. Dat komt altijd goed!

Over Luna's barn

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden en privacyverklaring?

Deze vind je onderaan iedere pagina of via deze links: 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je vragen of opmerkingen? Je kunt ons bereiken op:

 

Ook zijn wij actief op social media:

Hoe kan ik me in- en uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Inschrijven

Als je onze nieuwsbrief graag wil ontvangen, kan je je onderaan onze home pagina inschrijven. 

 

Uitschrijven

Wij vinden het erg jammer dat je de nieuwsbrief niet langer wil ontvangen, maar daar hebben wij wel alle begrip voor hoor. Je kunt jezelf afmelden voor onze nieuwsbrief door de klikken op de link 'Uitschrijven' onderaan de nieuwsbrief emails. 

Let op, het kan tot 5 dagen duren voordat de wijziging is doorgevoerd.

Als je weer nieuwsbrieven wilt ontvangen nadat je je hebt uitgeschreven, kan je je opnieuw inschrijven onderaan onze homepagina. 

Moet ik een account aanmaken om bestellingen te plaatsen?

Nee, je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen.

Producten

Welke snacks zijn geschikt voor mijn hond?

Onderstaande beschrijving is gebaseerd op ervaringen van mijn hond Luna, advies van mijn dierenarts en zorgvuldig onderzoek. Bij twijfels over welk product geschikt is voor jouw hond, altijd contact opnemen met jouw dierenarts. 

 

Heeft jouw hond last van allergieën, gevoeligheden of huidirritaties? Dan raden wij hypoallergene snacks, vegetarische snacks en graan- en glutenvrije snacks aan.  

Staat jouw hond op een single-proteïne dieet? Dan kun je, eventueel in overleg met jouw dierenarts, kiezen voor 100% geit of insecten.

In ons assortiment hebben we verschillende opties. Heb je vragen over onze ervaring of wil je overleggen over een geschikt product voor jouw hond? Dan mag je mij altijd bellen, emailen of een WhatsApp bericht sturen. 

Welke items zijn geschikt voor puppy's?

Het is erg belangrijk om zorgvuldig te kijken naar de vacht en benodigdheden van jouw pup. Deze kan namelijk anders zijn dan van volwassen honden.

Over het algemeen zijn al onze producten geschikt voor honden van alle formaten en leeftijden. Hieronder heb ik wel een paar items voor je welke vooral of alleen voor puppy's zijn:

  • Verzorging: shampoo voor puppies van Hownd en Lila Loves It.
  • Snacks: Belangrijk is dat je jouw pup volwaardig puppyvoer geeft naast de snacks en beloningen. Het fijnste voor jouw pup en de tandjes zijn zachte snacks. Onze zachte snacks Playful Pup Wellness Treats zijn door Hownd speciaal ontwikkeld voor puppy's. 

Hoevaak wisselt het assortiment?

Mijn zoektocht naar de beste producten is nooit voorbij en ik zal dus regelmatig nieuwe items toevoegen. Ook baseer ik mijn zoektocht op feedback die ik van jou als huisdiereigenaar krijg. Als je het leuk vindt om op de hoogte te worden gebracht van nieuwe items, dan kun je jezelf inschrijven op de nieuwsbrief.